Apmokėjimo būdai

1. Atsiskaityti galite naudodamiesi elektronine bankininkyste (Paysera)

Paysera – elektroninė atsiskaitymų sistema, apjungianti skirtingus atsiskaitymo būdus: per Paysera sistemą, elektroninę bankininkystę ar mokėjimo kortelėmis. Paysera siūlo nemokamą daugiavaliutę sąskaitą, kurią atsidaryti ir papildyti užtrunka vos kelias minutes. Taip pat greitus ir saugius atsiskaitymus internetu, už kuriuos pirkėjui grįžta išleistos sumos dalis. Paysera suteikia galimybę naudotis ir patogia mobiliąja pinigine, kuri dar labiau palengvina atsiskaitymus tiek internete, tiek fizinėse vietose. Atsiskaitykite per Paysera – tai greita, modernu ir naudinga. Už kiekvieną atsiskaitymą pirkėjui į Paysera sąskaitą grįžta iki 1% sumos, sumokėtos už prekes ar paslaugas.

„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, AS Luminor („DNB“) bankas, AS Citadele bankas, AS Luminor („Nordea“) bankas, AB SEB bankas, AB bankas „Swedbank“, AB Šiaulių bankas, UAB Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos, MoQ, Paysera sąskaita, Kreditinės kortelės

2. Atsiskaityti galite bankiniu pavedimu:

Rekvizitai atsiskaitymui:

  1. AB „SEB“ bankas:
    A/s.: LT39 7044 0600 0786 3477 – EUR / USD / GBP (multivaliutinė)
    Banko kodas: 70440
    S.W.I.F.T. kodas: CBVILT2X
  2. Paysera:
    UAB „Paysera“ elektroninių pinigų įstaiga.
    IBAN.: LT13 3500 0100 0139 8442 – EUR / USD / GBP (multivaliutinė).
    Banko kodas: 35000 S.W.I.F.T kodas: EVIULT21XXX

Nepamirškite įrašyti savo užsakymo kodo į banko pavedimo „Paskirtis” lauką.

Prekių pristatymas

1.1. Pardavėjo tikslas – per 2 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai.
1.2. Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato:
1.2.1. per 1-2 darbo dienas, jei prekės pristatomos Lietuvoje;
1.2.2. dėl Kitų šalių teirautis telefonu ar elektroniniu paštu;
1.3. Prekių pristatymo paslaugas teikia bendrovė UAB Venipak Lietuva.
1.4. Visi užsakymai bus išsiunčiami per bendrovę UAB Venipak Lietuva. Išsiuntę jums užsakymą, iš karto jums išsiųsime ir pranešimą, kuriame bus nurodytas siuntos numeris, kad jūs galėtumėte internetu sekti siuntos judėjimą.
1.5. Visa informacija apie bendrovės UAB Venipak Lietuva darbo valandas (pristatymo laiką) ir UAB Venipak Lietuva paslaugas yra nurodyta UAB Venipak Lietuva interneto svetainėje, kurioje yra kiekvienai šaliai, kurioje UAB Venipak Lietuva vykdo savo veiklą, skirtas atskiras tinklalapis.
Nemokamai užsakymus galite atsiimant mūsų biure Vilniuje.

Užsakymo sumai viršijus 50€ – pristatymas Lietuvoje NEMOKAMAS
Kitu atveju pristatymo kaina skaičiuojama nuo užsakymo svorio.

Prekių grąžinimas

2.1. Prekės, įsigytos el.parduotuvėje www.healthychoice.lt, gali būti grąžintos per 15 dienų nuo jų įsigyjimo.
2.2. Grąžinti prekę galima tik tuo atveju, jei jos pakuotė nepažeista – prekė nebuvo išpakuota.
2.3. Grąžinant prekes būtina jas grąžinti originalioje pakuotėje.
2.4. Pirkėjo prašymas grąžinti prekę turi būti pateikiamas raštu, pridedant prekių pirkimo el. parduotuvėje patvirtinantį įrodymą.
2.5. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui gali būti grąžinti per 5 dienas nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos ir Pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.
2.6. Jei prekę pageidaujate grąžinti tam, kad susigrąžintumėte sumokėtus pinigus, siūlome prekes grąžinti naudojantis saugių ir apdraustų siuntų gabenimo tarnybų (pavyzdžiui: Venipak, UPS, DHL, DPD ir kt.) paslaugomis. Atsakomybės už negautas grąžinamas prekes mes neprisiimame. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
2.7. Prašymas leisti grąžinti prekę priimamas per 48 valandas nuo prašymo gavimo.
2.8. Pirkėjas (fizinis asmuo)turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties per 14 dienų, išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
2.9. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.
2.10. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.